با آب ولرم دستمال خیس کن پهن کن روی شکمش
۵میل هر ۶ساعت
فک کنم ۱یا ۲روز دادم.حالا یا دکتر ببر یا ازداروخانه سوال کن
احتمالا ویروسه
دختره منم هفته قبل شد .پاشویه کردم .پیاز گذاشتم .پاراکید دادم.شیاف گذاشتم
آخر ایبوپروفن دادم یکم کمتر شد تبش.برا من تا ۳۷.۹رفت
آخر بعد ۶روز خوب شد.
همش بدن و پیشونیشو چک کن .داغ بود تب سنج بذار .لباس زیاد تنش نکن.ولی بادم مستقیم نخوره.اگرم واقعا مریضی به نظرم یه دکتر ببرش که خیالت راحت بشه ویروسه یانه
پاشو کن زیر بغل رو شکم کشاله ران رو پیشونی با آب ولرم و یکم نمک
اگه خیلی تبش بالا بوده از دندون نیس.
دور از جون دخترت ولی من پسرم تبش بشدت بالا رف ۳ روز ویروس گرفت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.