سلام مامانا من ۲۷هفته م هست معده م خیلی میسوزش داره چیکار کنم

۴ پاسخ

فاموتیدین ۴۰ مجازه
خیار سبز رو امتحان کن
شیر سرد و نون خشک هم خوبه

شربت آلمینیوم ام جی اس

قرص معده دکتر نداده بهت !

ماست یا شیر یا بستنی بخور فوری خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه خانوم مامان فاطمه خانوم ۸ ماهگی
مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌ونهم بارداری