عزیزم چ ربطی داره🥴😂اولا که کلا بچه به مامانو باباش میره دیگه...دوما بچه اولو دوم نداره که...
🫠😁
من دوست دارم شبیه شوهرم و خواهرشوهرام بشه
عزیزم معمولا دختر به پدر و خانواده پدر میره
میگن بچه اول میوه درخت باباشه میشه کپ باباش 😁
شبیه عمش
منم مادرشوهرم🤣🤣
پدر
شده کپ داداشم
بیشتر شبیه باباش
ترکیبی ولی هشتاددرصد خودم
شبیه باباشه. منکه حس میکنم شبیه مادر شوهرمم هست.
والا دختر عمه ام چهارتا بچه اورد سه تاش کپی برابر اصل خانواده همسرشن😂
کپی باباش😁حتی جهت رویش موهای بدنش هم مث باباشه در این حد شباهت
قصاب سر کوچه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
باباشششششششش انگار باباش زایییده انگار کپی گرفتی
شبیه خودم
شبیه باباش کپی برابر باباش
خانواده شوهر یعنی سر شوهرم و پدر شوهرم رو روی سر دخترم گذاشتن
خودم تجربه ندارم ولی من که بچه اول خانواده ام مستقیم کشیدم سمت پدری(کپی مادربزرگمم) شانس آوردم خوشگله یه درصد هم تفاوت نداریم کپی برابر اصل😂😂
متاسفانه بعضی اخلاقای گندم هم کشیده به اونا😂
عموش.
ترکیبی ازمنو باباش ولی بیشتر خودم
مادر شوهرم😍😍ترکیب منو شوهرم هم هست ولی بیشتر مادر شوهرم
باباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.