خانوما بنظرتون شکمم ب نی نی دختر میخوره یا پسر؟

تصویر
۳ پاسخ

انشالله بری سنو معلوم میشه من سر هر دوتا میگفتن پسر ولی دختر بود سنو انشالله بری مشخصه

فک کنم پسر ...شکم منم ببین گذاشتم تاپیک

دختر.

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته هجدهم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته هجدهم بارداری
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته هجدهم بارداری
مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان گردو مامان گردو ۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ام بارداری
مامان کیلی مامان کیلی هفته سی‌ام بارداری
مامان علی🕊️تودلی🩵 مامان علی🕊️تودلی🩵 هفته بیستم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۶ ماهگی