۳ پاسخ

من الان آرزو دارم یه روزم شد برگردم به همون هفته ۳۸ بارداریم، با همه سختیش..😅😆

بعدا دلمون تنگ میشه برا این روزا

اخی اره کاش تموم میشد😒

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد