دو ستان این مثبته خط کم رنگ داره روز ۱۵,آزاد سازی

تصویر
۱۱ پاسخ

پس شرایط همو داریم خداکنه همین ماه جفتمون جواب بگیریم و حس قشنگ مادر شدن و تجربه کنیم

کوچولو دیگه ای ندارین؟

منم دو تا سقط کردم والا

خیلی امتحان کردم منفی شده چون پارسال سقط هم داشتم یجورایی چشمم ترسیده ولی از ته قلبم دعا میکنم ان شاءالله باردار باشین و خدا بهتون یه نی نی سالم بده😊

منم دقیقا عین شما امروز ۱۵ روز که آزاد سازی زدم جرات ندارم بی بی چک بزنم
واسم دعا کن منم مثبت بشم

واسه من برعکس شد ماه قبل آمپول آزاد سازی زدم روز ۱۸ دوتا بی بی چک مارک دیگه زدم جفتش هاله صورتی افتاد چون یه هفته تاخیر داشتم فکر کردم باردارم ولی مدیکور صورتی که زدم منفی شد و بعدش پریود شدم

درصد خطا مدیکور خیلی کمه برو بتا بده ان شاءالله حتما بارداری😊😊

سلام عزیزم اگه شرایط بتا نداری حتما بی بی چک مارک مدیکور بگیر به هاله صورتی مارک های دیگه زیاد اعتماد نکن من ماه پیش همین اشتباه رو کردم

چند روز دیگ بزن دل نبند

خط صورتی درجا افتاد

هالش مایل ب صورتیه؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان ......... مامان ......... هفته هشتم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته شانزدهم بارداری