۷ پاسخ

تااخرین روز حامله ایم🤣😐
منم تا نیارم بالا خوب نمیشم

من با شربت هم خوب میشدم الان دیگ کارساز نیس
وقتی هم شربت میخورم دلپیچه میگیرم و احساس میکنم میخوام زایمان کنم
الانم از درد معده نمیتونم بخوابم

یه جوری درد میکنه نمیدونم کدوم طرف بخوابم این بچه از دست من دیوانه شده از بش پهلو به پهلو شدم از ۳ هفتگی ریفلاکس و معده درد دارم تا الان لعنتی تا حلقم میسوزه

من هر دارویی که فکرکنی خوردم خوب نشدم عزیزم جز سیب
یک سیب و پوست بگیر بخور از دارویی زودتر اثر میکنه

منم الان نمیتونم بخوابم چون فردا سزارینم ناشتا بابد باشم قرصم نمیتونم بخورم

شیر خنک بخور قبل خواب عالیه

ازچندهفته شروع شداسیدمعدت

سوال های مرتبط