۴ پاسخ

همون تاریخی که زدی فکر کنم باید بزنی

بله هرچند روز که دیر شده بود باید برای این واکسن هم همونقدر دیر بشع
مثلا برای پسرم ۱۵ روز باید دیر بشه

سرتایم همون ۶ بزن من که اینجوری کردم

ن عزیزم

سوال های مرتبط