من قطره ای پاراکید رو می شمارم و میدم ، دو برابر وزن
در کنارش اگه تبش زیاد باشه هندوانه یا لیموشیرین میدم
کاسنی هم تب بره ، اون هم خیلی خوبه
اخه این پاراکید لعنتی چیه که میدین بهشون
وقتی تبشون بالاست فقط ایبوپروفن کارسازه عزیز من
اگه نداری شوهرتو بیدار کن بره بخره
بگوش حتما روش نوشته باشه مخصوص کودکان با طعم میوه ای پرتقالش شیرینه
قطره پاراکید غلیظه تر یه سیسی ۱۰ قطره است… من به دخترم ۲ سی سی میدم هروقت تب میکنه
عزیزم دیگه تو این سن باید از شربت استامینوفن استفاده کنی
عزیزم ۱ سیسی پاراکید خیلی کمه. منظورت قطره پاراکیده یا شربتش؟
من دخترم ۱۲ کیلوعه. شربت پاراکید ۵ سیسی میدمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.