چون میگی کم پی پی میکنه طبیعی خب جمع نمیکنه ی دفع ی پوشک پر کنه کم کم میکنه دختر منم ی مدت سه چهار بار کار میداد کم کم بود دیگه اخر براش محافظ کهنه خریدم تا پوشک نو میبستم محافظ میزاشتم وسط پوشک وقتی ی زره میکرد فقط محافظ کثیف میشد عوض میکرد باز بعد ی مدت شدید یبوست بود الان باز خوب شده روزی ی بار دستشویی میکنه
چه شیری میخوره؟وزنش چقدره؟
اینی که میگی یجورایی یبوسته چون تیکه تیکه داره میره
باید یک یا دو دفعه با حجم زیاد بره
پسر منم وقتی کم غذا بخوره یا موز بخوره اینجوری میره نمیتونه یدفعه روون بره
ممکنه شیرش بهش نسازه منم دخترم پپتی جونیور میخورد 10 ماهگی شیرش تغییر دادم ب ببلاک روز 3یا4 دفعه بیرون روی داشت ولی با پپتی جونیور نهایتش 2بار دوباره بهش پپتی جونیورر دادم شاید برا دخترم وزن دهی نداشته باشه ولی ازش راضیم میدونم بچم باهاش سازگاره
فک نکنم شاید شیرش روون میکنه
اره بابا
خداروشکر. کن گوارشش سالمه
من سه چهار ماه بدبختی داشتم با دخترم
تا خوب شد خداروشکر
یبوست واقعا افتضاحه برا بچه
پسر ابجیمم مثل بچه شما بود و. هست همچنان
دکتر گفت طبیعیه کاملا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.