۷ پاسخ

منم چند روز پیش گرفتم ولی چون تکرار نشد و کوتاه بود دیگه دکتر نرفتم
شنیدم اگر تکرار بشه باید حتما پیگیری بشه

عزیزم به نظرم طبیعی نیست هفتت بالا هست زود به زود برو‌دکتر

طبیعی نیست برو دکتر

اره طبیعیه اگ زیاد نشد و رهگذری بود طبیعیه نترس منم چند بار اینجوری شدم ولی زود رفت بچه های گهواره گفتن طبیعیه

عزیزم طبیعیه منم الان چند روزه گاه به گاه درد پریودی دارم

اگه فعالیت زیاد داشتی یک کیسه اب گرم بذار کمرت استراحت کن

طبیعی نیس دردای اینجوری اگ داعم باسه
اگ‌شیاف داری بذار فزدا برو دکترت ببینه

سوال های مرتبط

مامان محیا و حوریا مامان محیا و حوریا ۸ ماهگی