خب نئوزبنک رو دکتر زمانی تجویز میکنه که بچه اسهال داشته باشه در نتیجه خب شکم رو سفت میکنه دیگه
یه چند روز نده بهش بعدشم خواستی بدیش سه سیسی بده ببین چطوره
یا یکسری دیگه کن هر روز نده بهش هفته ای دو سه بار فقط بده بهش که یبوست نگیره
زینک کلا یبوست میکنه گلم اینایی ک اسهال میشن دکتر ی دوره زینک میده بهشون حالا ببین مقدارشو زیاد میدی چجوریه
ینی روزی ده سی سی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.