۳ پاسخ

خب نئوزبنک رو دکتر زمانی تجویز میکنه که بچه اسهال داشته باشه در نتیجه خب شکم رو سفت میکنه دیگه
یه چند روز نده بهش بعدشم خواستی بدیش سه سی‌سی بده ببین چطوره
یا یکسری دیگه کن هر روز نده بهش هفته ای دو سه بار فقط بده بهش که یبوست نگیره

زینک کلا یبوست میکنه گلم اینایی ک اسهال میشن دکتر ی دوره زینک میده بهشون حالا ببین مقدارشو زیاد میدی چجوریه

ینی روزی ده سی سی

سوال های مرتبط

مامان دلارا جونی😍👼 مامان دلارا جونی😍👼 ۲ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی