۴ پاسخ

بنظرم نذار بچتو اصلا چیز خوبی نیست
فشار ب لگن و کمرش میاد الگوی راه رفتنش رو هم خراب میکنه و باعث میشه بچه روی نوک پا راه بره ب سرعت این دو‌سه ماهه سپری میشه..

۵ونیم ب بعد
زمانی که وقتی بزاریش روروئک پاش ب زمین برسه

منم از ۶ ماهگی گذاشتم

من از ۶ ماهگی میزارم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا💖پرنسا💖 مامان آنیسا💖پرنسا💖 ۱ سالگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی