بچه ها انقباض چطوریه؟؟

۵ پاسخ

چقد همه بیدارن اینجا

منم همیشه استرس داشتم که نفهمم ولی یه موقعی هست که خود ادم تشخیص میده کاذبه یا واقعی.اگر تشخیص ندادی برو دوش بگیر یا استراحت کن از بین رفت که کاذبه.در کل نگران نباش درد زایمان انقدری هست که ادم خودش نگرام بشه و بره بیمارستان

انقباض نداشتم تا الان ولی میگن مث درد پریودیه ولی شدید تر زیر دل و کمر هی میگیره و ول میکنه هرچقدر فاصلش منظم تر بشه دیگه وقت زایمانه

شکم کامل سفت شه همراه درد بعد شل بشع و تو تایم مشص دوبارع تکرار بشع انقباضه

منم نمیدونم راستش

سوال های مرتبط

مامان هدیه بهشتی🩷✨ مامان هدیه بهشتی🩷✨ ۸ ماهگی
مامان ملکا خانم ♥️ مامان ملکا خانم ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یارا مامان یارا ۱۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی
مامان ارمیا❤️نویان مامان ارمیا❤️نویان ۵ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
مامان پشمیلا🩷 مامان پشمیلا🩷 ۸ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی