چقد همه بیدارن اینجا
منم همیشه استرس داشتم که نفهمم ولی یه موقعی هست که خود ادم تشخیص میده کاذبه یا واقعی.اگر تشخیص ندادی برو دوش بگیر یا استراحت کن از بین رفت که کاذبه.در کل نگران نباش درد زایمان انقدری هست که ادم خودش نگرام بشه و بره بیمارستان
انقباض نداشتم تا الان ولی میگن مث درد پریودیه ولی شدید تر زیر دل و کمر هی میگیره و ول میکنه هرچقدر فاصلش منظم تر بشه دیگه وقت زایمانه
شکم کامل سفت شه همراه درد بعد شل بشع و تو تایم مشص دوبارع تکرار بشع انقباضه
منم نمیدونم راستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.