۲ پاسخ

این یه حس طبیعیه منم سرش داد میزنم زمانی ک همش باخودش تنها وقت میگذرونم خسته و عاجز میشم
سعی کن کمک بگیری استراحت کنی
من میم حتی چندساعت کوتاه بچمونو نبینیم اصلا بدهم نیست

سعی کن رفیق بشی با بچت دعواش نکن اون جز تو کسی رو نداره تو مثل خدا میمونی براش زبون ک نداره بگه جیش کردم میسوزه گشنمه تشنمه اب بده بهم یا لثه هام درد میکنه ژل بزن با گریه حرفشو میگه دیگه.. فکر کن خودت چندروز نتونی حرف بزنی اشاره هم نتونی بکنی چیکار میکنی ک حرفتو بفهمن

سوال های مرتبط