تازه ۶ ماهشه و این رفتار شماس؟ بزرگ نر شه خودکشی میکنی؟😐😐
اون میبینه میترسه چرا خودتو میزنی
خودتو کنترل کن نفس عمیق بکش
خودزنی تو بیشتر میرسونه اونو
خودزنی جلوی بچه از اینکه خودشو بزنی بیشتر روانشو نابود میکنه.به نظرم از مشاور کمک بگیر.
تو دوران بچگیت کسی را داشتی که خودزنی میکرده؟ یا همیشه خودشو مقصر میدونسته؟!
باید بری مشاوره
باید به خودت به قبولونی که بچه زبون نداره خواسته شو بفهمونه، تا زبون باز کنه هم زبونش گریه س پس ناراحتی نداره! مطالعه تو بیشتر کن ببین بچه چرا گریه میکنه؟ تا بتونی بهتر مدیریت کنی و هر دو کمتر اذیت شین
منم مث تو ام
منم روان ندارم
سعی کن نفس عمیق بکشی
وقتی روی تنفست تمرکز کنی خیلی آروم میشی
یعنی صداش رو مخته یا از ناراحتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.