خانوما این نامه سزارین چی توش نوشته

تصویر
۳ پاسخ

شما چن هفته ای الان دقیق؟

نوشته همکار محترم جهت بستری بیمار فلانی جهت سزارین در تاریخ ۱۴/۴
یه همچین چیزیه😅
آقا خلاصه گفته ۱۴ ام بستریت کنن بری زایمان کنی

چیز خاصی ننوشته همون نوشته جهت بستری خانم قلانی در تاریخ فلان برای سزارین

سوال های مرتبط