۱۵ پاسخ

۳۸هفته و سه روز

به من ۲۵ تیر وقت داده

به من گفت ۲۸ تیر
یا ۲۳ تیر
باید برم پیشش ۱۶ ام
تاریخ دقیق رو بگه

واس پنجم میخاستم ک نداد گف بیمارستان قبول نمیکنه
دیگ واس ۱۰مرداد داده

هنوز نامه نگرفتم ولی گفته ۵ مرداد

به من که گفته هفته 39 .میشه هفته اخر تیر.ولی من دیگه بخاطر تنگی نفس و نخوابیدن شبا نا ندارم

معمولا برای سزارین چن هفته میدن؟

۱۰ مرداد

نامه نداد فک کنم ۲۷ تیر ب امید خدا

منم سزارین هنوز نامه نگرفتم

من ۲۰ تیر داده ولی واقعا دیگه نمیکشم امروز نوبت دکتر دارم برم ببینم نظرش تغییری نکرده🫠

هنوز تاریخ نداده اما خودم پنجم میخوام

منم سزارینی هنو نوبت نداد

زوده برای تاریخ زایمان که
من هفته ی دیگه باید برم با سونوی آخرم
گفت اون موقع تاریخ میدم
البته طبیعی هستم

به من هنوز تاریخ نداده سزارینی هم هستم

سوال های مرتبط