واس من ماما از بیمارستان نوبت گرفت براچسبندگی وداپلروفیزیکال ووزن450شد
سونو رشد به تنهایی ۱،۳۰۰ بود
ولی سونوی داپلرم داشتم اونم ۳،۵۰۰ شد.
با بیمه شد۸۰۰
من جسبندگیم بود با وزن شد ۵میلیون ۶۰۰
با بیمه ۱۶۰۰
با بیمع تکمیلی۱۰۰تومن افتاد برام
من با بیمه ۴۱۸ هزار
سلام 1400
۲۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.