سلام مامانا سونو رشد ک رفتید هزینه اش چقدر بود؟

۹ پاسخ

واس من ماما از بیمارستان نوبت گرفت براچسبندگی وداپلروفیزیکال ووزن450شد

سونو رشد به تنهایی ۱،۳۰۰ بود
ولی سونوی داپلرم داشتم اونم ۳،۵۰۰ شد.

با بیمه شد۸۰۰

من جسبندگیم بود با وزن شد ۵میلیون ۶۰۰

با بیمه ۱۶۰۰

با بیمع تکمیلی۱۰۰تومن افتاد برام

من با بیمه ۴۱۸ هزار

سلام 1400

۲۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا 🍓🐰🍬 مامان لیانا 🍓🐰🍬 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 ۱ ماهگی