سلام مامانا ک 32هفته سونو رشد رفتید باز 36,37هم رفتید؟

۱۴ پاسخ

ولی به نظرم ۳۷ یا ۸ هفته بری ببینی وضعیت بچه رو بهتره
یکی از اقوام میگفت سونوی اخر و نرفته و وزن بچه رو نمیدونسته وقتی زایمان طبیعی کرده فهمیده بچه ۴ونیم کیلو بوده و بشدت درد کشیده و لگنش جابه جا شده چند وقت بود بستری بود بیمارستان
اگه میدونست وزن بچه رو خب سزارینش میکردن

من ۳۱ رفتم

قراره هفته دیگه برم تا نوع زایمان مشخص بشه
چون بچم بربچ بود

اخرینش یه37هفته برو که خیالت راحت بشه از بابت بچع ووزنش دستت بیاد

آره من رفتم ۳۶ هفته و ۵ روز

اره دکتر به من گفته برم یکشنبه میرم

من هفته ۳۰رفتم دیگه دکترم ننوشت برام

من ۳۳ رفتم حالا فردا میرم دکترم ببینم چی میگه

آره من 31 رفتم باز 34 و 37 هم رفتم

من ۳۰ هفته رفتم و ۳۵هفته دیگه دکترم نگفت برم

دیگه باز باید تو ۳۶یا ۳۷بری آخرین سونو

والا من ۳۴ هفته رفتم دیگه نرفتم تا حالا ولی همش دلم شور میزنه به دکترمم گفتم میگه نیازی نیست ولی دوبار از ۳۴ هفته ان اس تی دادم

دکتر نامه عمل نزده برات؟

ب من گفتن میایی معاینه میشی اگه ب ۲ سانت برسی میگم بری سونو بدی بیاری بستری کنیم

من نرفتم
دکتر حرفی نزد

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 ۱ ماهگی