۸ پاسخ

اگه دیابت نداری بستنی اگه داری که اجیل بخور خرما هم وزن دهیش خوبه

عزیزم میشه توضیح بدین که سونو مثل انومالی بود یا فرق داشت؟

خوبه که

تخم مرغ آب پز با لیدی میل و سیب زمینی آب پز همراه غذاهای پروتئینی

به من مکمل لیدی میل داد میخورم هم خودم وزن اضاف کردم هم بچه

بستنی بخور وزن میده بچه رو

پروتئین بخورید زیااااد.

واسه من ۳۲ تمام ۱۷۱۲ بود

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری