والا من که نمیخوام چیزی ببرم ، همین جوری ۲۰ زدم به کارتش، خیلی هم پولکیه تو این دوران ربط و بی ربط میگفت بیا ویزیت شی ، حتی سونو و ازمایش نمینوشت میگفت بیا بعد بنویسم ، که دوبار پشت هم برم واسه ویزیت.
من چیزی نمیبرم مگه دکترا مفتکی دارن برامون کار انجام میدن هم پول ویزیت گرفتن هم زیرمیزی
من شکلات گرفته بودم ک دست خالی نرم
اگه زیرمیزی ازت گرفته هیچی نگیر
من واسش گل و شیرینی بردم
گل و شیرینی ببر ولی گل رو گلدون طبیعی ببر که موندگار باشه
مگه زیر میزی و اینا بهش ندادی؟
اگه بهش دادی که از خداشم باشه
اگه ندادی همون یه گل و شیرینی کفایت میکینه
من ی گل ازین شیشه ای ها خریدم 1400شیرینی هم گرفتم براش
منمیخوام از این باکسای زعفرون و هل که شیک اند ببرم. واسه یه دکتر دیگمم هم یه جعبه آجیل بردم.
بنظرم ي گل قشنگ ك موندگارباشه مثل اين گلاي طبيعي گلدوني و ي بسته شكلات يا شيريني
من شیرینی بردم
گل وشیرینی
یه جعبه شیرینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.