برای دکترم کادو بعد زایمان چی ببرم؟امروز باید برم بخیمو بکشم

۱۳ پاسخ

والا من که نمیخوام چیزی ببرم ، همین جوری ۲۰ زدم به کارتش، خیلی هم پولکیه تو این دوران ربط و بی ربط میگفت بیا ویزیت شی ، حتی سونو و ازمایش نمی‌نوشت میگفت بیا بعد بنویسم ، که دوبار پشت هم برم واسه ویزیت.

من چیزی نمیبرم مگه دکترا مفتکی دارن برامون کار انجام میدن هم پول ویزیت گرفتن هم زیرمیزی

من شکلات گرفته بودم ک دست خالی نرم

اگه زیرمیزی ازت گرفته هیچی نگیر

من واسش گل و شیرینی بردم

گل و شیرینی ببر ولی گل رو گلدون طبیعی ببر که موندگار باشه

مگه زیر میزی و اینا بهش ندادی؟
اگه بهش دادی که از خداشم باشه
اگه ندادی همون یه گل و شیرینی کفایت میکینه

من ی گل ازین شیشه ای ها خریدم 1400شیرینی هم گرفتم براش

من‌میخوام از این باکسای زعفرون و هل که شیک اند ببرم. واسه یه دکتر دیگمم هم یه جعبه آجیل بردم.

بنظرم ي گل قشنگ ك موندگارباشه مثل اين گلاي طبيعي گلدوني و ي بسته شكلات يا شيريني

من شیرینی بردم

گل وشیرینی

یه جعبه شیرینی

سوال های مرتبط