۲۸ پاسخ

قشنگم قبل دکتر خوب پیدا کردن استرس باردار نشدن و چرا نشدم و شاید نشم رو دور کن از خودت
بعدش سعی کن اصلاح سبک داشته باشی چیزای مقوی بخور و ورزش کن حتما حتما

ورزش کن .سرخ کردنی شیرینی جات نخور خوابتو درست کن از دکتر رفتن بهتره

دکتر نیره خادم متخصص نازایی و ivf

برای تنبلی تخمدان هم باید دو نکته رو رعایت کنی وزش کنی و تحرک داشته باشی ...شیرینی جات و تا جایی که میتونی حذف کن

یکی از فامیلامون رفته بود پیش متین عطاران خیلی تعریفشو میکرد

سلام عزبزم من خودم وچند نفر دیگه رفتیم جای دکتر نسرین بهلول والحمدلله به لطف خدا همه جواب گرفتیم،واقعا فوق العاده است

هما اسکوئیان و عزت شبانی

من پیش متین عطاران بودم عااالی بود 6 سال ناباروری داشتم به سال نکشید باردار شدم

نیکدل

برو نیکول من خودم چند تا دیدم که واقعا جواب از این دکتر گرفتن و آنلاین هم همیشه پای گو هستن

با این استرسی که شما داری برو پیش مرضیه حسینی،اینقدر آرامش بخشه، از همون ارامشش ماه بعد اقدام کنی میگیره،
ولی ورزش رو فراموش نکن، راهکار تخمدان تنبل فقط ورزشه

این کارو رو انجام بده انشاالله نتیجه میگیری عزیزم
من دوتا دکتر رفتم یکی مهری براتیان بود یکی نسرین بهلول هردو کارشون عالیه

تصویر

سلام گلم ملیحه عافیت هم خیلی دکتر خوبیه

فقط ملیحه امیریان خودم جواب گرفتم بهت پیشنهاد میکنم

برو کلینیک نوین

سلام به نظر من برو طب سنتی خیلی بهتر جواب میده من خودم همین مشکل و داشتم طب سنتی جواب داد

سلام عزیزم من همینطور بودم برو پیش خانم دکتر روح انگیز رحیمی

سر یه ماه خوب شدم

من خواهر شوهرم چند ماه داروهایی که دکتر میرپور داد و مصرف کرد درمان شد و باردار شد سریع بعد زایمانم مجدد تنبلی تخمدان اومد سراغش الانم رفته زیر نظرش و داره دارو میخوره و پریوداش منظم شده

دکتر من سر بارداری هام مرضیه حسینی بود دکتر خیلی آروم و خوبیه و کارش تو زایمان خیلی خوبه ولی خب برای باردار شدن نمیدونم
چون من خودم باردار شدم رفتم زیر نظرش

دکتر مهدی ترک زاده

فریده انصاری عالی هست
ولی جاشون خیلی شلوغه من میرم جای حسین احمری واقعا کارشون جوابه برا منکه مطبشونم نسبت به دکترای خوب دیگه شلوغیش اذیت کننده نیست و وقتم میزاره و خیلی ادم چشم پاک و سر به زیری هست

هما اسکوئیان منم تنبلی دارم ی نسخه رفتم تو مطبش خیلی تعریف میکنه حرفی ک دکترا دیگه چندسال طول میکشه بگن اون اول میگه

تنبلی تخمدان اونقدر مشکل حادی نیست که بخوای بری پیش دکتر هایی که اینقدر شلوغ هستن که خسته بشی...مثلا فریده انصاری خیلی مطب شلوغی داره .....دارو هم اکثرا کلوگوفاژ و اینوفولیک میدن
دکتری که من و دوستام میریم هم کارش خوبه هم مطبش اونقدر غلغله نیست هم وقت میذاره واسه مریض
مهسا کیافر یکبار برو متوجه میشی چه دکتر خوبی

سلام عزیزم دکترفرزانه سبحانی عالی هستن وهمچنین درمطب خودشون سونووخدمات دارن انجام میدن دختربرادرشوهرخودم باردارنمیشداسترس بالایی داشت تحت درمان پیش ایشون بودن الان ماشاالله سه قلوداره خداروشکر شماهم توکل به خدابرین پیششون وادامه بدین تانتیجه بگیرین

من پیش اسکوائیان رفتم و نتیجه گرفتم

اگه میتونی ماهی هفت هشت تومن خرج کنی برو پیش افسانه جلالی
دارو گرون با دوز بالا میده اما جواب میده

بهترین دکتر بود من یعد ۶ سال جای این دکتر جواب گرفتم

نیره فصیحی فر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان هفته بیست‌وپنجم بارداری