نشستم رو توپ دعا کنین دردام شروع بشه

۳ پاسخ

انشالله شروع میشه وزودتر فارغ میشی عزیزن

سزارین میکردی خب

انشاالله زایمان خوبی داشته باشی

سوال های مرتبط