و اینم بگم من یبار نزدیک یه ماه تاخییر داشتم ازمایشم داده بودم منفی بود اخر دکتر سونو نوشت دیدم تنبلی تخمدان دارم امپول داد پریود شدم از عطاری یه چیزی گرفتم که تو دوره پریود خوردم و باعث ریزش کیستای ریز شد چون قبلاً سه ماه تحت کنترل دکتر بودم و اصلاً تاثیری نداشت
عزیزم ببخش میگم ولی به هاله خیلی کم رنگ مدیکور دل نبند چند بار من اینجوری خوشحال شدم رفتم ازمایش منفی بوده شماهم تاخیرتون زیاده برید ازمایش بدین ان شاالله که هرچی خیره همون براتون پیش میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.