تایپیک قبلیمو لطفا جواب بدید

۲ پاسخ

و اینم بگم من یبار نزدیک یه ماه تاخییر داشتم ازمایشم داده بودم منفی بود اخر دکتر سونو نوشت دیدم تنبلی تخمدان دارم امپول داد پریود شدم از عطاری یه چیزی گرفتم که تو دوره پریود خوردم و باعث ریزش کیستای ریز شد چون قبلاً سه ماه تحت کنترل دکتر بودم و اصلاً تاثیری نداشت

عزیزم ببخش میگم ولی به هاله خیلی کم رنگ مدیکور دل نبند چند بار من اینجوری خوشحال شدم رفتم ازمایش منفی بوده شماهم تاخیرتون زیاده برید ازمایش بدین ان شاالله که هرچی خیره همون براتون پیش میاد

سوال های مرتبط

مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
👩🏻‍🍼ane 👩🏻‍🍼ane قصد بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری