خانم ها فردا سزارینمه دعا کنید استرس دارم🥲

۳ پاسخ

انشاالله ب خوبی زایمان کنی و بچت بغل بگیر عزیزم

دعا کنم منم سزارین شم🥲

عزیز دلم خداروشکر که صحیحو‌سلامت تا اینجا رسیدید
براتون حمد میخونم انشالله بارداریتون سبک باشه
و گل پسرتونو به خوشی در آغوش بگیرید🥰

سوال های مرتبط