واب دختر منم همینه همش قایم میکنم🤕😂 میگم بیا نگاه کن نداریم بابا ک از سر کار اومد بهش بگو تا بخره بیاره یا سرگرم تلوزیون یا بازی یا اسباب بازی میکنمش الان بری پارک گرما زده میشه گناه داره خودتم گرمت میشه پس بزار برای عصر
بچه های ماهم همینه تا میبریم بیرون دوس ندارن دستشونو بگیریم این مشکل ما از۱ سال و ۱۰ ماهگی تا همین الان داریم نمیذاره دستشو بگیریم ب همه چی هک دست میزنه🤕🫣 اگه بغلشم کنیم جیغ و داد و گریه 😁👌پس تو تنها نیستی
وای چقد پسر منه بخدااا.همش میگه بستنی داریم.شریت داریم.هندونه داریم.کیک داریم میگیم نداریم گریه میکنه حمله میکنه واسمون😃توخیابونم همش دو میکنه باید بدوییم دنبالش میپره تو خیابون اصلا ی وضعی
پسر منم همینه دقیقا ..اگه شربت داشتا باشیم کل روز و فقط شربت میخوره منم تصمیم گرفتم دیگ درست نکنم یا اگه دوغ و شیر هم داشته باشیم همینطور چیز دیگ نمیخوره اگه اینا تویخچال باشه 🤦♀️
همه اینا رو پسر منم داره
وای پسر منم همینه صبح گریه میکرد کره بیار میگم نداریم میگه نه دالیم🤣🤣
میوه هایی که دوست داره و براش تهیه کن عزیزم اما تواین سن همینن همشون همینن خدا بهمون صبر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.