۲ پاسخ

از من میشنوی نخور چون عوارض بدی داره خونریزی مغزی میده خیلی خطرناکه با کاندوم جلوگیری کنین خیلی بهتره

من ال دی میخورم روز چهار پریود شروع میکنم میخورم تا تموم شه‌دوباره قط میکنم پریود میشم دوباره از روز چهارم شروع میکنم‌خوردن همین جوری

سوال های مرتبط

مامان هیراد و بهراد مامان هیراد و بهراد ۱۳ ماهگی
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری