۷ پاسخ

دو سه هفته دیگه یه جوری لگد میزنه از خواب بیدارت میکنه صبور باش

😃
منم واقعا دوست دارم شروع بشه لگد زدن هاش
هنوز حس آنچنانی ندارم
گاهی اوقات ب حس قلقلک نمیدونم ی حباب میاد برام تا میخوام دقت کنم درست حس کردم یا ن دیگه خبری نیست
واضح هنوز حسش نکردم

منم یک مدت فکر میکردم چرا تکوناش کمه
تا اینکه متوجه شدم شبا که خوابم ایشون بیداره 🫠🫠

چیز شیرین بخور

بچه اس دیگه منم مثل تو دوست دارم ولی خب اونم میخوابه دیگه

بزار روال عادی شو داشته باشه برای بیشتر لگد زدن باید بیشتر بیدار باشه

هنوز خیلییییی زوده

سوال های مرتبط