منم ۳ ساله همه ی راه هارو رفتم ۳ بار ای وی اف منفی بنظرم تا خدا نخواد نمیشه
منم 2سال اقدام بودم ولی باردار نمیشدم مشکلی هم نداشتم فقط پریودیم نامنظم بود اینکه دکتر رفتم برام آزمایش هورمون نوشت هنوز نرفتم جواب آزمایش بگیرم . بعد پریودی عقب افتاد تست دادم مثبت شد بنظرم باید اول خواست خدا باشه انشالله توهم بزودی مامان میشی
باید بزنیم به بیخیالی که متاسفانه نمیشه🫤
عزیز من سر پسرم سه سال طول کشید تا با دار شدم دکتر گفت که تخمدانهات کوچیکه و اصلا طبیعی باردار نمیشی باید ivfکنی حتما ولی من بعد شش ماه که داروها رو گذاشتم کنار طبیعی باردار شدم مطمعن باش فقط باید خدا بخواد الان هم نزدیک یکسال اقدامم برای دومی ولی هنوز نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.