تو این هفته نوبت آنومالی دارم، بنظرتون جنسیتش چیه؟

تصویر
۵ پاسخ

سونو انومالی رو چند هفته میرن؟

دختره احتمالا

سلام منم تو این هفته انومالی دارم خیلی استرس دارم

احتمال زیاد پسر 🙆🏻‍♀️

پسره احتمالا 💙🫠

سوال های مرتبط

مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیاناخانوم 🌼💞 مامان دیاناخانوم 🌼💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری