۱۷ پاسخ

کی ان شالله انومالی میری؟

انشا ا.. ک سالم باشه و پسر

پسرهههههه

من تحلیل سونو بلد نیستم حسی میگم دختره

دختره

من ۱۷ هفته دوروزم

بمنم ندادن من شاید فردا برم انومالی طاقتم طاق شده خخخ

بهت احتمال چی دادن کی میخان بری انومالی

سر پسر بزرگ تر هست

میگم پسره

من میگم پسر

دختره؟؟جمجمه اش شکل دختره

🐓🐓🐓😂

اوخی دختره 🥰

احتمال چی داد ؟

پسره.

تاپیکمو بخون و انجام بده

سوال های مرتبط

مامان مامان پسر ودختر مامان مامان پسر ودختر ۲ سالگی
مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۲ ماهگی
مامان دوقلوهام🩷🩷 مامان دوقلوهام🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی
فاطیما فاطیما قصد بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری