حوش ب حالت
ایشالله که سالم و سلامت باشه،بعدشم همونی باشه که دلت میخواد،من دیروز رفتم گفت پسره،البته تو ان تی هم گفته بود پسره.
بسلامتی عزیزم انشالا به سلامتی بغلش کنی
منم آنتی احتمال 80 درصد دختر داد 16هفته و6 روزم رفتم گفت دخترع
منم احتمالا فردا عصر برم😍
منم هفته دیگ باید برم روزا برام نمیگذره
انشالله ک نی نی سالم باشه
عزیزم سونو کجا رفتی؟
ای جان انشالا اول سلامت باشه بعد اونی که دوست داری 💚
راستی اگه هنوز اسم نینی جان رو امتخاب نکردی، من اسمهایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam
الهی عزیزم انشاالله همونی باشه که میخوای گلم صحیح و سالم باشه... منم شنبه قراره برم 🥹
ای جانم خدا حفظش کنه برات منم یکشنبه نوبت دارم
ان تی احتمال ندادن بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.