دختر من داره حقیقت من از اول نزاشتم باتری بزنیم که خیس کنه و اینا چون ترس سرما خوردن دارم باهاش الکی ظرف میشوره سرگرمه
بله داره
همون روز اول دوساعت بازی کرد باهاش و تموم
الان دوهفته س تو کمدش گذاشتم اصلا بازی نمیکنه باهاش دیگه
من خارجیشو خرید دوسال پیش۱۵۰۰
آب رفته داخلش دیگه کارنمیکنا
پارسال كادو تولد براش اوردن اره خب. بود راضي بودم پارسال قيمتش ي تومن اينا بود
اره دختر منم داره حتی وقتی باطری تموم میشه اب پر نمیکنم همینجور بازی میکنه با وسایلاش...اینشکلیه
اره دخترم تولد پارسالش خریدم خوبه دوسش داره منتها همه جا زود خیس میشه و باطری فشار قوی براش باید بگیرین
داره اما بنظرم بدرد نمیخورع هی باطریش زود تموم میشه
ما نداریم
اما
فوق العاده هس
حتما بگیرید
دختر من داره اره قشنگه دخترم دوسش داره ولی خب من زیاد بهش نمیدم چون همه جارو خیس میکنه واینکه سریع باطریش تموم میشه باید عوض کنیم
بله اگه خریدین ایرانی نخرین زود از کار میفته حتما خارجیشو بگیرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.