قبلا هم همین بوده
خب همینجوری بود دیگه
همین بوده که
مگه شیر خشک آزاد هم تعداد داره؟؟؟
خیلی وقته ک اینجوریه دختر من شیر معمولی میخوره ۴تا سهمیه
معمولا یکی دوتا آزاد هم میگیریم بستگی داره به غذا خوردن خودش
نه هر دفعه ۴ تا باهم میگیرم
برای دختر من کافیه همون ۴ تا گاهی هم ۵ تا بیستر این شیر نمیخوره
ولی زیر ۱ سال سهمیه ها نمیدونم
بالا یکسال ۴ تا سهمیه و ۴ تا آزاد درسته
قبلا هم همین بوده
اره بیشتر از ۴تا نمیدن بقیش ازاده
یکسال به بعد ۴ تا بیشتر به ما ندادن ، مگه بیشتر بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.