خانما این خبر درسته؟ سهمیه شیر خشک بچه ها کم شده؟

تصویر
۹ پاسخ

قبلا هم همین بوده

خب همینجوری بود دیگه

همین بوده که

مگه شیر خشک آزاد هم تعداد داره؟؟؟

خیلی وقته ک اینجوریه دختر من شیر معمولی میخوره ۴تا سهمیه
معمولا یکی دوتا آزاد هم میگیریم بستگی داره به غذا خوردن خودش

نه هر دفعه ۴ تا باهم میگیرم
برای دختر من کافیه همون ۴ تا گاهی هم ۵ تا بیستر این شیر نمیخوره

ولی زیر ۱ سال سهمیه ها نمیدونم
بالا یکسال ۴ تا سهمیه و ۴ تا آزاد درسته

قبلا هم همین بوده

اره بیشتر از ۴تا نمیدن بقیش ازاده

یکسال به بعد ۴ تا بیشتر به ما ندادن ، مگه بیشتر بود؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی