داخل فرنی یه کوچولو نبات بریزم مشکل داره؟؟

۹ پاسخ

من میزنم اگه نزنم که نمیخوره،تازه جدیدا دارم بهش سوپ میدم داخل سوپشم یذره نمک و یذره کوچولو زرد چوبه میریزم،مادرشوهرم میگه اصلا غذا جدا براش نپز همون پای سفره بده میگه مگه ما بچه هامونو اینجوری بزرگ کردیم همه چی بهشون میدادیم الانم خداروشکر مشکلی ندارن

ولی غذای سفره اصلا برابچه خوب نیست بدغذامیشن قدیما علم ثابت نشده بوده دکتری واینانبوده ولی الان علم ثابت کرده که غذای سفره اصلابرابچهاخوب نیست قدیماخیلی کارامیکردن الان ماهانمیتونیم انجام بدیم

نبات یه ذره اشکالی نداره

نه عزیزم جدا از ضررش بچه به غذای شیرین عادت می‌کنه ذائقه اش

نزن
قند و شیرینی برای بچه خوب نیس
خدایی نکرده در آینده باعث دیابت میشه

ن بریز طوری نیس
نبات سفید باشه

شکر و نمک زیر یک سال نباید بدی
نمک برای کلیه ضرر داره

از الان بهش فرنی میدی؟؟چطور‌شد به این نتیجه رسیدید منم میخوام شروع کنم ولی به نتیجه نرسیدم

چرا میخوای بریزی؟

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر ۱۶ ماهگی