خانومای خوشگل چند هفته و چند روز بودین که ساک بارداری دیده شد؟؟؟

۹ پاسخ

سلام من ۵ هفته و پنج روزم بود سونو رفتم ساک تشکیل شده بود

من ۶ هفته و پنج روز رفتم هم ساک بود هم جنین هم قلب جنین الحمدالله

من ۶ هفته

برای هر کسی فرق داده برای من تو 6 هفته هم ساک،هم جنین و هم ضربان قلب دیده شد برای بعضی ها تا 8 هفته دیده نمیشه

عزیزم بعد چند وقت اقدام باردار شدی ؟

من ۴ هفته و ۵ روز سونوی شکمی فقط ساکو دید

من ۴ هفته ساک حاملگی مشخص شد

من تا هشت هفته نرفتم سونو هشت هفته رفتم هم جنین دیده شد هم ضربان قلبش

سوال منم هستتتت🥲

سوال های مرتبط

مامان 🫀🌱🫀 مامان 🫀🌱🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو هفته بیستم بارداری