نه عزیزم به عنوان نوشیدنی بعد یکسال میتونی بدی
الان فقط تو غذاها مجازه
نه شیرگاو زیر یکسال ممنوعه
بدن بچه ها نمیتونه پروتئین های داخلشو هضم کنه ب کبدش فشارمیاد
نه چ خاصیتی داره بیسکوئیت براش اخه شیرم به عنوان نوشیدنی ممنوعه تو فرنی شیر برنج سوپ اینجوری فقط مجازی
توی غذاهاش میتونی استفاده کنی ولی بعنوان نوشیدنی زیر یک سال ممنوعه
شیر پاکتی معمولا رو بجوشون عزیزم ولی اگه ماجان داری همینحوری بده ویتامین هاش از بین میره
فقط به صورت نوشیدنی بهش نده چون احتمال حساسیتش خیلی زیاده میگن بالای یکسال مصرف شه
اره من از شیش ماهگی میدم توی فرنی و بیسکوئیت
شیر پر چرب پاستوره اگه ماجان باشه که چه بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.