برا بچه من اینه. خانه بهداشت داد
پدیا بست سنگینه خفگی میده ،ویوا کیدز بهتره
منم اینودکترنوشته دادم به پسرم
کمبودوزن هم داشت اینودادم وزن هم گرفت
شیرین وخوشمزه هست نه چربه نه تلخ
من پدیا بست میدم
خارجی شو گرفتم
مارک پدیابست میگن خییلی خوبه بخصوص برای وزن گیری نوزاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.