مامانا قطره آ د چی میدید به بچه هاتون عکسشو می‌دارید؟

۶ پاسخ

برا بچه من اینه. خانه بهداشت داد

تصویر

پدیا بست سنگینه خفگی میده ،ویوا کیدز بهتره

منم اینودکترنوشته دادم به پسرم
کمبودوزن هم داشت اینودادم وزن هم گرفت
شیرین وخوشمزه هست نه چربه نه تلخ

تصویر

من پدیا بست میدم

خارجی شو گرفتم

مارک پدیابست میگن خییلی خوبه بخصوص برای وزن گیری نوزاد

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی