۱۰ پاسخ

نه والا
من مهد میفرستمش خیالم راحته
جاشون و ادماش معتبره
مربی و مدیرشونم خیلی خوبن
میره کیف میکنه دیگه
هر دقیقه بیام چکش کنم که چرا فرستادم مهد خب

خداحفظش کنه واستون

خب خودتم تو اون تایم برو باشگاهی جایی

کار خوبی میکنی

عالیه اینجوری
چندوقت پیش ی‌کلیپ تو اینستا دیدم
بچه خوابش برده بود بعد مادرش اومده بود دم دره مهد دنبالش
تو دوربین افتاده بود مربی مهد میاد از لباس بچه‌رو بلند میکنه بچه هم خواب یهو شوکع میشع وگریه میکنه خیلی با خشونت متاسفانه
بعد که‌پدرمادر بچه تحقیق میکنن ومیام دوربین رو میبینن از اون مربی شکایت میکنن
انقدر ناراحت شدم
از حالا استرس دارم بچم مهد بره مبادا اینجوری باهاش رفتار بشه🥲

چه خوب. کاش مهدشم معرفی میکردید ساعت و هزینه هاش را

عزیزم کدام مهد است

مث من
سال قبل دخترمو میبردم باشگاه مربی باشگاه خیلی خوب بود اما من می‌نشسنم همونجا تا تموم بشه میترسیدم کسی حرف زد بزنه یا کار اشتباهی کنه تو باشگاه یا تو مسیر و دخترم ببینه یا بشنوه
باشگاه سر کوچه خودمون بود

چه خوب دوربین داره آدم خیالش راحته

مهد کجا می بری؟

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۲ سالگی