اهمیت نده خودش آروم میشه من توجه نمیکنم
ما که آخرش بهشون میدیم بیا مسیر رو عوض کن اینبار بگو هر وقت گریه آن تموم شد بهت میدم نه اینکه بدی تا گریه اش تموم بشه ... الآنم وقت سخت گیری نیست فقط بهش میفهمونیم گریه باعث نمیشه بهش اون چیز رو بدیم تموم شدن گریه باعث رسیدنشه نه خود گریه
امیدوارم بفهمی چی گفتم 😂
حواسشو پرت کن
پسر منم گاهی اینجوریه
به نظرم از الان خیلی اهمیت نده یواش بواش درست بشه پسر منم اونطوریه
تحمل کن .
تا 2 سالگی بعد 2 سالگی دیگه مقاومت کن در برابرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.