۱۱ پاسخ

آخی😘 . پسر منم همینطوره

خواهش میکنم عزیزم

بچه اولتونه؟؟؟برا همین حساسی

دختر منم همين جوری بود الان ۶ ماه نیم شه میخزه چهار دست پا میره دستاشو ب کناره های مبل میگیره بلند میشه

اشکال نداره فقط مواظب باش بزار تلاششو بکنه

همون چند روز اول سخته چون به سینش فشار میاد

کم کم‌یاد میکیره نگران نباش😂😍

عزیزممم😍😍خنگ های ناناز ..کاش بشه بخوریمشون😭😍

عزیزم دقیقا چند روزشه؟

دختر من کل خونه رو با غلت زدن میره 😂😂😂😂😂
حالا کی سینه خیز میره بعد ک بره میگی همون غلت زدنه بهتر بود

عزیزم حالا اول مراقب کردن هاشه

سوال های مرتبط