۶ پاسخ

نسبت ب هفته و دوقلویی خوب بودن
من ۳۰ هفته ۱۲۰۰ و ۱۴۰۰ بودن
۳۵ هفته هم رفتم ۲و۲۲۰۰ بودن
دیگه موند زایمانم چهار روز دیگه ک ببینم چند کیلو دنیا میان

عزیزم موقعیت قرار گیریشون چطوریه

۳۶ هفته وزن سونوگرافی ۲۶۰۰ بود
وقتی به دنیا اومدن ۲۳۰۰ بود

ماشالله عزیزم وزنشون خوبه مال منم یدونس ها ولی وزنش ۱۶۰۰بود توی ۳۱هفته

خب دوقلو ها همیشه وزنشون کمتراز تک قلوعه
احتمالا بین ۲ تا ۲۵۰۰ میشن

نه ماشالله وزناشون خوب بوده

سوال های مرتبط