به بچه هشت ماهه عدسی میدین

۱۲ پاسخ

بله.

آره.

اره عزیزم بده .

از ۷ ماه میشه بدی ولی دال عدس سبک تره

.با دال عدسم خوبه پوست نداره خیلیم زود درست میشه

اره.

من عدس میزارم خیس میخوره چند ساعت بعد پوستشو جدا میکنم عدسی درست میکنم

بله میدیم

بله هم عدسی هم آش میپزم براش عدس میزنم

بله عزیزم

اره دیگه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شکوفهٔ سیب مامان شکوفهٔ سیب ۱ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی من♥ مامان توت فرنگی من♥ ۱۲ ماهگی