۱۴ پاسخ

منو ۳۹ هفته و ۱ روز بستری کردن با آمپول فشار چون بند ناف دور گردن بچه بود خودمم دیابت داشتم ظربان قلب بچه هم نا منظم شده بود
به نظر من سعی کن تا جایی که میتونی با آمپول فشار زایمان نکنی چون برا من خیلی زایمان رو طولانی کرد اذیت شدم خودت دردت بگیره خیلی بهتره

من ۴۰ هفته و ۳ روز رفتم برگشتم دوباره ۵ روز رفتم یه دکتر دیگه بود بستری شدم میگن باید بمونی تا ۴۱🫠

منم دکتر گفت اگر 40 هفته زایمان نکردی بیا معاینه تحریکی، اگر تا 41 زایمان نکردی بستری میکنم
زمان دخترمم 40 هفته و 4 روز زایمان کردم

کلا اون بیمارستانی که اینو گفته معلومه دین و ایمون نداره
۴۰ هفته بوده که کسایی زایمان کنن ولی ۴۱ هفته خطریه خوده چهل هفته باید بستری باشی اگه دهانه رحم باز نشد سز کنن
وگرنه بچه مدفوع میخوره
کسایی هم که میخوان طبیعی بیارن همینجوری نیست که تو بشینی خونه دردت بگیره بعد بگی طبیعی بدترین زایمانه و فلان باید از ۳۷ هفته پیاده روی و ورزش های مخصوص زایمان رو شروع وتمرین کنی

پیاده روی و یسری ورزش مخصوص انجام بده زیر نظر دکترت البته

من ۴۰ هفتم تموم‌شد رفتم .. بستریم کردن ۲سانت بودم ولی خب بخاطر فشار بالا سزارین شدم 🙂

اره منم ۴۱ هفته و ۱ روز رفتم بستری کردن

۴۱ هفته 🥲🤌

بابا من دیشب رفتم برای معاینه یکی اومده بود۴۰هفته ۳بود ۳روز از تاریخ گذاشته بود بیمارستان قبل نکرد گفت چندروز دیگه وقت داری

همش استرس داشتم نکن بکشه ب ۴۰ هفته ولی یهویی تو ۳۸ هفته و ۲ روز بستریم کردند😂 زایمان کردم

من 40هفته 3روزم بود رفتم زایشگاه گف تا 41اگه دردت نرف بیا بستریت میکنیم که من همون شبش کیسه ابم پاره شد

وای خدایا😭😭من از الان خسته شدم دیگه ،هم میترسم از زایمان هم دلم میخاد بگذره تموم شه
پسرم ۳۹هفته و۴روز دنیا اومد،ایندفعه نمیدونم چی بشه

دولتی ها همینن برو بیمارستان دیگ یکم پیاز داغ زیاد کن درد داری اینا کلاا طبیعی اذیت میکنن

الان چند سانت باز هستی ؟
ب منم اینطور گفتن

سوال های مرتبط