۵ پاسخ

انشاالله خدا برات قشنگ بچینه و معجزه اش ببینی

انشالله اون سه تا بگیره و سه قلو های سالم و صالح خدا بهت بده 🤲🏻❤️

عالیه .خداروشکر .من فقط ی فولیکول ۱۷ داشتم

انشالا میشه عزیزم همه چیزت عالیه

آمپول زدی؟

سوال های مرتبط