غذا کمکی رو با چی باید شروع کنیم؟
چیا مجازه بدم ؟

۸ پاسخ

اول بادوم
توی تاپیکام هست بخون

با فرنی من تا دو روز دیگه باید شروع کنم

با فرنی شروع کردم الان دوهفته دارم فرنی میدم

🩷🌈هر عکس فقط ۸۰ تومن 🌈🩷
تخفیف گذاشتم برا هر نوع عکس یا تمی  که بخواین کلی نمونه کار و رضایت  دارم 🍒🦄
ظرفیت ۱۰ عکس از فرصت استفاده کن 😍👌
@ilamiiiiii آیدی روبیک
@mjkfvddc آیدی تگرام
🌱🧜‍♀ثبت سفارش ۰۹۹۳۱۴۰۰۹۶۰ پیام رسان روبیکا یا تلگرام پیام بزارید🌱🧜‍♀

من که دخترم بردم دکتر بخاطر رفلاکسش گفت شروع کن براش
شروعش فرنی با آرد برنج برا هفته اولش
هفته دوم حریره بادام
سوم فرنی نشاسته
چهارم پوره میوه و سبزیجات

علامش چیه که دکتر گفت شدیده ؟ به غذا بیوفته بهتر میشه ؟

با فرنی

بخاطر رفلاکس زیاد
دکتر گفت شروع کن

سوال های مرتبط