اول بادوم
توی تاپیکام هست بخون
با فرنی من تا دو روز دیگه باید شروع کنم
با فرنی شروع کردم الان دوهفته دارم فرنی میدم
🩷🌈هر عکس فقط ۸۰ تومن 🌈🩷
تخفیف گذاشتم برا هر نوع عکس یا تمی که بخواین کلی نمونه کار و رضایت دارم 🍒🦄
ظرفیت ۱۰ عکس از فرصت استفاده کن 😍👌
@ilamiiiiii آیدی روبیک
@mjkfvddc آیدی تگرام
🌱🧜♀ثبت سفارش ۰۹۹۳۱۴۰۰۹۶۰ پیام رسان روبیکا یا تلگرام پیام بزارید🌱🧜♀
من که دخترم بردم دکتر بخاطر رفلاکسش گفت شروع کن براش
شروعش فرنی با آرد برنج برا هفته اولش
هفته دوم حریره بادام
سوم فرنی نشاسته
چهارم پوره میوه و سبزیجات
علامش چیه که دکتر گفت شدیده ؟ به غذا بیوفته بهتر میشه ؟
با فرنی
بخاطر رفلاکس زیاد
دکتر گفت شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.