۴ پاسخ

والامن فعلاامروز سینم شیرافتاده درحدآغوزه ولی دهنش میدم تو شیشه نمیریزم

اولش کمه عزیزم از سینه بدی راحت تره من ۳۰ روزش بود نیم ساعت میدوشیدم ۶۰ میل

من روژا اول میدوشیدم‌با‌ شیر دوش برقی تو ۲۰ دقیقه ۷۰ سی سی میشد

بستگی داده روز چندم باشی من ۲ هفته اول خیلی خیلی کم بود بچم الان شیرخشک میخوره روزی چندبار هم میدوشم شیرم کمه

سوال های مرتبط