کاش بارداری حال بدی نداشت😮‍💨

۱۲ پاسخ

من حاضرم این حال بدیا باشه اما خیالم راحت باشه جنین حالش خوبه...همه چیو به جون میخرم

منم الان ۷ هفته هستم
هم باید برم سرکار هم خونه داری کنم هم بچه داری کنم
خیلی داره بهم سخت میگذره
اون قبلی اینجوری نبودم اصن
خدا خودش به هممون کمک کنه

واقعاااا😫😫

خدا بچه هاتونو حفظ کن🌹 ناشکری نکنید عزیزان
کاش بچه منم سقط نمیشد حاضر بودم همه دردا رو به جون بخرم

هنوززززز کجایی

یادم میاد چجوری تحمل کردم، 9 ماه بالا اوردم الان بهش فک میکنم حالت تهوع میگیرم

ای خواهر الهی که در ادامه حال بد نداشته باشی ولی مادر بودن سخته

خدایی چرا باید اینطوری بشه مثلا عادی پیش میرفت چی میشد

اره من ک دگ دارم جون میدم

اره بخدااا😫😫

اوهوم
من الان نهار خوردم توش گوشت بود بمامانم میگه چرا بو سگ میده نخورین بهم میخندن آخه ذیشبم لوبیا داشتیم اونم بدمزه بود😭😭😭 بزور خوردم
اکثر غذاها بد مزن 😒😒

بهشت الکی زیر پای مادران نیست🙂💎

سوال های مرتبط

مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته سی‌وششم بارداری