خانوما از کی باید بریم معاینه بشیم ک زایمان طبیعبیه یا سزارین

۵ پاسخ

من میخام بگم معاینه نکنه همینجوری میرم طبیعی اینجا مگه مشکل خیلی بدی داشته باشی ک از دل بیان سزارین کنن وگرنه باید طبیعی بیاری معاینش هم برا دلخوشی خودمونه
قول میدم هممونو میگن طبیعی میتونید حتی اگه لگنت مناسب نباشه

الان لگنتم کوچیک باشه طبیعی میزنن اینا نمیدونم چه گیری به زایمان طبیعی دارن

منکه دکترم گفت اصلا لازم نیس معاینه لگن
درصورتی ک تا۴۰ هفته دردت نگیره بیا معاینه
(اخه لگن کوچیکم باشه دلیل سزارین نمیشه)

کدومتون رفته معاینه درد داره؟ استرس دارم🥲

هفته۳۷معاینه لگن داری

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی